Časová frekvence rozvozu (každý den, na dva dny, jednou týdně, atd.)
Den předem
Jak řeší situaci, když v času rozvozu není nikdo doma
Kurýr 2x volá, zazvoní na zvonek, pokud se nikdo neohlásí do 5 minut, kurýr odjíždí a krabičky doručí na nejbližší odběrné místo
Ekologie rozvozu
?
Obaly
Udržitelnost obalového materiálu (recyklovatelnost, vraté obaly, atd.)
Plastové krabičky
Úprava, přerušení, zrušení objednávky
Možnosti kontaktování podpory – jakým způsobem?
Telefon, Email
Možnost změnit dodací adresu, způsob dopravy
Ano, změny hlásit nejpozději 24h před závozem do 12:00, trvalé změny hlásit emailem
Možnost upravit objednávku – jak dlouho dopředu?
Ano, 3 pracovní dny dopředu do 7:30
Možnost přerušení – jakým způsobem, jak dlouho dopředu, na kolik dnů?
Ano, 3 pracovní dny dopředu do 12:00 pomocí formuláře na webu
Ukončení odběru – jak dlouho dopředu? (ze dne na den, z týdne na týden, závazek odběru celého měsíce?…)
Co nejdříve kontaktovat zákaznickou linku
Ukončení odběru – jakým způsobem?
Telefonicky emailem
Krabičkovou dietu od Nutric Bistro jsme zatím netestovali. Plánujete ji vyzkoušet nebo už ji odebíráte? Budeme rádi, když nám dáte vědět, jak jste s krabičkami spokojení.